måndag 20 maj 2013

Dimmigt, hällen och vilden besegrade mig igen

Fick en ganska fin tur i söndags... Efter stt vi väntat ut regnet. Dimmigt och halt blev det i naturen och hällarna som följd av det myckna regnet. Men även denna gång på Kevershäll lyckades jag inte hitta runt den vandringsled som går upp till toppen och sedan runt tillbaka. Vi hittade dock en annan stig/led som var riktigt rolig, den korsade en grusväg två gånger så jag misstänker att man skulle kunna bygga ihop ett varv... Får granska GPS-filen när jag är lite piggare. Vilden Egon har fått ny säng och sover nu i en större som han kan gå ur själv. Och det verkar vara lite nytt, speciellt roligt är det när han vaknar vid halv fem en måndagmorgon och kan själv gå in till oss. Hade han bara krypit ned och somnat hos oss hade det vsrit ok. Men det är inte hans stil och det är inte annat än att jag är lite sliten idag efter en 10h arbetsdag också.

Dimmiga cykelbilder:







2 kommentarer: