lördag 6 april 2013

Dags att lära sig Danska

Jag anlände utan några problem till EnergySports huvudkontor igår kväll. Säljchefen som hämtade mig vid stationen i Roskilde tog väl hand om mig och de andra 7 som kom under kvällen. Jag har fått se min goodiebag, eller goodie-låda är väl mer korrekt. Och den ser väldigt lovande ut! Men cykeln får vi vänta med att se till lite senare idag. Följ med under dagen på instagram så kommer ni få se ett och annat.

Natten har spenderats uppe på loftet över huvudkontoret tillsammans med de sju andra spända ambassadörerna. Jag själv somnade sent och vaknade tidigt. Verkar som att man är mer lättväckt som småbarnsförälder. Men lite kaffe på detta och roliga prylar att pilla på så vaknar jag säkert till.

Det är verkligen ett fullspäckat schema från nio då det är "morgonmad" till runt fem-sex då all information om cyklar och produkter, uttestning, inställning osv plus den 2-3 timmar långa cykelturen ska vara gjort/gjord. Vi avslutar med en grillning och sedan åker jag hemåt igen vid halv nio. Hur jag ska få med allt som är i min goodie-låda hem blir en utmaning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar