torsdag 18 februari 2010

Airboard, Segway och STCC på en eftermiddag

Oj vad trött och nöjd jag är nu. Jag har nu landat i sängen bredvid Jenny. Vi har haft en grym eftermiddag/kväll med Tessan och Johan. Först fixade vi Airboards och drog till Åsbobacken och röjde. Det var sjukt kul, nu kan se på bilderna nedan. Man åker på mage med huvudet först vilket gör att man får en grym fartkänsla. Det bästa är att man kan ta hopp i riktigt hög fart också, för brädan är som en liten luftmadrass. Vilket dämpar nedslaget mycket bra.

Jenny, Tessan och Johan hade även ordnat med fika. Så det blev helmysigt i backen med varm choklad, mackor, kexchoklad och muffins. Verkligen hellyckat! En fantastisk dag, som avslutades med lite Segway-åkning och lite STCC simulators rejs. Jag är glad för mitt jobb på Lugnets Äventyr, vilka erbjuder alla nämnda aktiviteter.

Dagens bilder i tidordning:
Jenny och Tessan värmer upp inomhus.

Medan Vaktis-Jocke på Lugnet och Johan fyller upp Airbordsen. Tack för luften Jocke!

Jenny och Tessan under sitt premiäråk.

Airboardproffset Johan bombar nedför backen.

Jenny och Tessan tar fart igen. Och strax efter detta körde de ihop och fick en skrattattack.

Jag tar ett hopp och flyger en sisådär 4 meter. Härligt!

Sen blev det mörkt och vad passar inte bättre än en varm eld och fika att värma sig med?

Jenny står och funderar över vad Johan och Tessan egentligen håller på med, utanför bilden.

Vi hittade ett baseballträ också. Perfekt att jaga iväg vargarna med.

Tessan, Johan och Jenny i backen.

Samma som ovan fast annorlunda.

Falun by night from Åsbobacken.

Gänget; Johan, Tessan, Jenny och Jag

Avslutar med en bild på min vackra Jenny, hon blev såld på Segway. Men vem blir inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar